За «чорний тиждень» клієнти monobank здійснили 20 млн покупок на 6,5 млрд грн

За «чорний тиждень» клієнти monobank здійснили 20 млн покупок на 6,5 млрд грн

Статистикою за підсумками розпродажів з нагоди «Чорної п’ятниці» поділився співзасновник monobank Олег Гороховський.

За тиждень з 22 по 28 листопада клієнти monobank разом здійснили 20 млн покупок на загальну суму 6,5 млрд грн. Для порівняння, за період з 23 по 29 листопада 2020 року було здійснено 11,8 млн покупок на 3,5 млрд грн. Тобто, за рік кількість покупок в період розпродажів з нагоди «Чорної п’ятниці» зросла в 1,7 раза, а сума майже в 1,9 раза. Тут варто зазначити, що кількість клієнтів monobank за рік також зросла суттєво — з 2,9 млн до 4,5 млн.

Співзасновник monobank виокремив кількість покупок та суму витрат клієнтів, які купували у кредит та за програмою «Купівля частинами»: у 2020-му вони склали 51 тис. покупок на 0,3 млрд грн, а у 2021 році — 127 тис. покупок на 1,1 млрд грн.

Напередодні monobank попередив клієнтів про зменшення кешбеків та зниження ставки на залишок власних коштів у зв’язку зі зниження Mastercard ставок інтерчейндж в Україні.

«Цю битву за клієнтів ми програли». З 1 грудня monobank знижує процентну ставку на залишок власних коштів до 3% та «ріже» кешбеки

Оставить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *