Компанія Rakuten Viber вирішила дізнатись у своїх українських користувачів, як вони ставляться до головного дня шопінгу — “Чорної п’ятниці”. Вірять вони, що купувати товари у “Чорну п’ятницю” вигідно, або ж вважають, що це маркетинговий хід? Отже, згідно з опитуванням в офіційній спільноті Viber про платежі, голоси учасників розподілились наступним чином. Переважна більшість опитаних – понад […]
Дослідження Viber: 70% українців не вірять у знижки до “Чорної п’ятниці” і тільки 4% очікують на такі дні та планують покупки завчасно
- Главная /
- SEO /
- Дослідження Viber: 70% українців не вірять у знижки до “Чорної п’ятниці” і тільки 4% очікують на такі дні та планують…